Regulamin
Właścicielem sklepu internetowego jest FHU REMAL Piotr Mróz dane teleadresowe znajdują się w dziale kontakt.
Nazwy producentów i marki fabryczne należą do ich właścicieli i prezentowane są na stronach sklepu wyłącznie w celach informacyjnych. Wizualizacja towaru jest obrazem poglądowym. Dane techniczne pochodzą ze stron www i katalogów prezentowanych producentów. W przypadku wykrycia błędów dotyczących kodu, numeru katalogowego, jego opisu lub danych technicznych towaru które mają wpływ zidentyfikowanie poszukiwanego towaru, proszę o kontakt z obsługą Sklepu.
Jeżeli strony sklepu funkcjonują niepoprawnie, występują błędy, martwe linki (odnośniki nie prowadzące do żadnej strony) oraz inne nieprawidłowości w działaniu, koniecznie zgłoś ten fakt do administratora.
I. Składanie zamówień:
1. Zamówienia są przyjmowane przez stronę internetową www.tapety.remal.com.pl, e-mailem lub telefonicznie.
2. Koniecznym warunkiem realizacji zamówienia jest podanie prawdziwego adresu zamieszkania, telefonu oraz adresu e-mail. W przypadku podejrzenia podania nieprawdziwych danych, firma zastrzega sobie prawo do niewysłania towaru.
3. Po złożeniu zamówienia klient dostaje e-mailem wiadomość, że zamówienie zostało przyjęte do realizacji.
II. Realizacja zamówień:
1. Realizacja przyjętego zamówienia rozpoczyna się:
– w przypadku zamówień płatnych przy odbiorze – z chwilą złożenia zamówienia przez Klienta,
– w przypadku zamówień płatnych przelewem – z chwilą wpływu środków na konto Sklepu,
2. Zamówienie zostanie zrealizowane jedynie wtedy, gdy towar jest dostępny w magazynie lub u dostawców sklepu. W przypadku gdy część zamówionego towaru nie jest aktualnie dostępna Klient jest o tym informowany telefonicznie bądź mailowo i od jego decyzji zależy czy zamówienie ma oczekiwać na skompletowanie, ma być wysłane niepełne bądź czy zamówienie ma być anulowane.
3. Klient ma możliwość zrezygnowania ze złożonego zamówienia na dwa sposoby:
– indywidualnie dokonując zmiany w .Statusie zamówienia. do którego ma dostęp tylko wtedy jeśli podczas składania zamówienia poda swój adres e-mail w formularzu zmówienia
– informując Sklep telefonicznie o chęci rezygnacji z zamówienia
4. Zamówione produkty są dostarczane do Klientów Sklepu (w zależności od wyboru klienta) za pośrednictwem Poczty Polskiej S.A. lub firmy kurierskiej pod adres wskazany w formularzu zamówienia.
5. Do każdego zamówienia wystawiana jest faktura VAT. Faktura VAT wystawiana jest w chwili, gdy wszystkie zamówione przez klienta towary są skompletowane i gotowe do wysyłki.
6. Dostawa towaru odbywa się w wybrany przez klienta i określony w zamówieniu sposób.
III. Koszty przesyłki
1. Koszt przesyłki uzależniony jest od wartości, ciężaru lub objętości zamówienia, sposobu płatności, sposobu dostawy oraz kraju docelowego i będzie podawany po złożeniu zamówienia.
2. Opłata związana z realizacją przesyłki zawarta jest w cenie jednej z pozycji na fakturze.
IV. Czas dostawy
1. Czas po jakim Klient otrzyma zamówione towary = czas realizacji + przewidywany czas dostawy
Podstawowy czas realizacji zamówienia trwa 1 dzień roboczy, o zmianie czasu realizacji bądź niemożności zrealizowania zamówienia klient informowany jest telefonicznie bądź drogą elektroniczną. Czas dostawy jest zdeterminowany od dystrybutora danej tapety, a informacja o prawdopodobnym czasie dostawy znajduje się na stronie danego produktu.
Przesyłki dostarcza Poczta Polska lub firma kurierska. Terminy uzależnione od rodzaju jak i miejsca dostawy (dotyczy głównie firm kurierskich).
V. Płatności
1. Wszystkie ceny podawane są w złotych polskich i zawierają podatek VAT. Cena podana przy każdym towarze jest wiążąca w chwili złożenia przez klienta zamówienia i obowiązuje do czasu zakończenia transakcji.
2. Klient może wybrać następujące formy płatności za zamówione towary:
– należność pobiera listonosz lub kurier
– płatność w siedzibie firmy
– przelewem bankowym na konto Sklepu.
3. Sklep zastrzega sobie prawo do zmiany cen produktów znajdujących się w ofercie, wprowadzania nowych produktów do oferty, wycofywania produktów z oferty, przeprowadzania i odwoływania akcji promocyjnych bądź wprowadzania w nich zmian.
4. Przesyłki poza granice kraju mogą być opłacane tylko przelewem na konto Sklepu.
VI. Reklamacje
1. Podstawą do reklamacji jest dowód zakupu – faktura.
2. Jeżeli po otrzymaniu towaru klient znajdzie w nim wady techniczne – ukryte, może skorzystać ze świadczeń gwarancyjnych.
3. W przypadku stwierdzenia uszkodzeń mechanicznych podczas dostawy, klient ma prawo reklamować wadliwy towar tylko w dniu dostawy – informacje o terminie dostarczenia przesyłki dostępne są na stronie firmy kurierskiej, która realizowała przesyłkę. Zgłoszenie uszkodzenia mechanicznego towaru po dniu dostawy nie będą rozpatrywane i będą uważane za bezzasadne z uwagi na użytkowanie towaru niezgodnie z jego przeznaczeniem. Klient powinien poinformować Sklep o planowanym odesłaniu zamówionego towaru w celu domówienia sposobu wysyłki na adres:
FHU REMAL Piotr Mróz
ul. Goldhammera 10,
33-100 Tarnów
tel. 509456085,
NIP: 8730004517
REGON: 850045533
4. Sklep nie przyjmuje żadnych przesyłek odsyłanych za pobraniem.
5. Termin realizacji reklamacji w sklepie wynosi max 14 dni.
6. Po uznaniu reklamacji Sklep prześle towar pełnowartościowy lub inny z oferty. Jeśli to nie będzie możliwe, Sklep zwróci pieniądze.
7. Koszty związane z odesłaniem towaru reklamowanego sklep zwraca natychmiast po pozytywnym rozpatrzeniu reklamacji.
8. Informujemy również, iż w związku z art.7 ustawy z dnia 2 marca 2000 r.(Dz. U. z 2000r, nr 22, poz. 271 ze zm.), Konsument ma możliwość odstąpienia od umowy bez podawania przyczyny w terminie 14 (czternastu) dni od daty otrzymania zamówionego towaru.
9. Towar, który jest modyfikowany, przerabiany lub produkowany pod indywidualne zamówienia klienta nie podlega zwrotowi.
VII. Postanowienia ogólne
1. Klient jest zobowiązany do zapoznania się z treścią niniejszego regulaminu i każdorazowo związany jest jego postanowieniami w chwili dokonywania zamówienia.
2. Umowa sprzedaży zawierana jest między Klientem a FHU REMAL Piotr Mróz. Utrwalenie, zabezpieczenie i udostępnienie istotnych postanowień zawieranej umowy następuje przez wydrukowanie i przekazanie klientowi wraz z przesyłką faktury VAT.
3. Umowa sprzedaży towarów zawierana jest zgodnie z prawem polskim.
4. Sądem właściwym dla rozpatrywania sporów wynikających z umowy sprzedaży jest sąd właściwy dla siedziby pozwanego lub sąd właściwy dla miejsca wykonania umowy.